Učební text poskytuje čtenáři základní informace z oblasti strategického managementu na úrovni vysokoškolského studia manažersko-ekonomického zaměření. Usiluje o dovedení informací z oblasti strategického řízení do podoby znalostí a dovedností nezbytně nutných pro provádění strategické analýzy a pro tvorbu strategie rozvoje podniku. Pro naplnění tohoto cíle poskytuje základní metodologická východi ...Celý popis
Doprava při nákupu nad 499 kč ZDARMA
Při nákupu nad 499 Kč vám příběhy přiletí úplně ZDARMA na Zásilkovnu nebo Z-BOX
Možnosti doručení a platby
Možnosti dopravy
Zásilkovna + Z-BOX
69,- Kč (zdarma při nákupu nad 499 Kč )
Zboží si vyzvednete na zvoleném odběrném místě Zásilkovny nebo Z-BOX automatu
DPD
99,- Kč
Kurýrní služba s doručením na adresu.
Možnosti platby
Kartou
Zdarma
(VISA, MasterCard, Maestro, Edenred Benefits, Apple Pay, Google Pay, Bitcoin)
Za stav zboží u nás ručíme vlastním peřím. Svědčí o tom i recenze na Heureka.cz. Pokud ale kniha nesplnila vaše očekávání, můžete nám ji samozřejmě vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.
Jak postupovat při vrácení knih?
Napište nám prosím e-mail nainfo@restorio.cz a my vám pošleme štítek pro bezplatné vrácení.
Tisíce ověřených recenzí
Rychlá doba dodání, kvalitní stav knih a příznivé ceny
To jsou plusy, které nejčastěji zmiňují naši zákazníci. Přidejte se k nim. Máme tisíce ověřených recenzí na Heureka.cz.
Učební text poskytuje čtenáři základní informace z oblasti strategického managementu na úrovni vysokoškolského studia manažersko-ekonomického zaměření. Usiluje o dovedení informací z oblasti strategického řízení do podoby znalostí a dovedností nezbytně nutných pro provádění strategické analýzy a pro tvorbu strategie rozvoje podniku. Pro naplnění tohoto cíle poskytuje základní metodologická východiska systémového přístupu a osvojení si systémového myšlení jako předpokladu pro úspěšný strategický management, provádění strategické analýzy a formulací strategie. Podává vymezení základních pojmů z oblasti strategického managementu, jehož je strategie základní součástí. Obsahuje rovněž výklad pojetí a obsahu strategie a dále základní poznatky ze strategického plánovacího cyklu jako nedílné součásti procesu tvorby a realizace strategického rozvoje firmy. Učební text rovněž obsahuje základní přístupy a metody používané v externí strategické analýze i aplikaci systémového přístupu při analýze prvků a složek vnitřní struktury podniku. Text je uzavřen formulováním klíčových kompetencí firmy, které jsou nositeli konkurenceschopnosti, a konkurenčních a komparativních výhod jako základní složky formulace a tvorby strategií, představující vyvrcholení strategického plánovacího procesu a strategického managementu.
Knihy z druhé ruky online Pravidelně aktualizujeme nabídku 250 000+ použitých knih. Vyhledávejte jednoduše pomocí jména autora, názvu knihy nebo ISBN.
Doprava zdarma Při objednávce nad 499,- Kč máte doručení na pobočky a Z-BOX automaty Zásilkovny ZDARMA . Nebo využijte výhodné poštovné už od 69 Kč a bezplatnou dopravu!
Snadno, rychle, online. Nečekáte až se knihy prodají. Peníze máte do 10 dnů na účtu. Stačí zadat ISBN knihy (nebo deskovky či videohry) a její prodejní cenu zjistíte hned.
Ověřeno zákazníkyZískali jsme certifikát Ověřeno zákazníky na Heureka.cz, kde zákazníci často chválí rychlost dodání, výhodné ceny a široký sortiment.Prolétněte všechny recenze.
Uvolněte si místo na poličce. Nepotřebné knihy od vás vykoupíme.
Potřebujete prodat nepotřebné knihy? Využijte snadný a rychlý online výkup knih s dopravou zdarma.